20 || "Stawiaj mądrze
każdy krok - bądź bezpieczny cały rok" - cykl zajęć świetlicowych...
W ramach zajęć
świetlicowych rusza program o bezpieczeństwie. W trakcie jego realizacji
będziecie poznawać zasady bezpieczeństwa w drodze do szkoły, w szkole, na
podwórku, w domu.
Organizowane będą dla Was
spotkania z przedstawicielami służb mundurowych.
Poznacie zagrożenia
XXI wieku jakie może nieść nieumiejętne korzystanie z mediów
społecznościowych iczyhających tam pułapek.
Koordynatorkami tego projektu są panie: Maria Trzeciak, Małgorzata Skarbowska
i Magdalena Żak
19 ||
ZADANIE EKO 1 - Zbiórka plastikowych nakrętek…
Zaczynamy rywalizację międzyklasową. Cała społeczność szkolna od
najmłodszych do najstarszych klas od września do maja będzie zmagać się i
wykonywać różne zadania ekologiczne zdobywając jak najwięcej punktów.
Zadanie EKO 1
Zbiórka nakrętek plastikowych – ostatni tydzień września od 730 do 800
na parterze.
Nakrętki odbierać i zapisywać będą uczniowie koordynatorzy ( w innych godzinach
nakrętki oddajemy w świetlicy szkolnej lub na dużej przerwie nauczycielom A.
Pelc, M. Trzeciak).
!!! Zapraszamy do współzawodnictwa !!!
Aneta Pelc i Maria Trzeciak
Opiekunki Szkolnego Koła
Ekologiczno-Przyrodniczo-Turystycznego
Czwartek 28.09.2017 ||
Dodała: Maria
T.
.
18 ||
Przedmiotowe Zajęcia Świetlicowe ruszają od 2 października 2017 r.…
Drodzy Rodzice!
Bardzo prosimy o zapisy na wybrane
zajęcia do dnia 29 września 2017 r. (tj. piątek),
Zajęcia rozpoczynają się od dnia 2 października 2017 r. (tj.
poniedziałek)
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Środa 27.09.2017 ||
Dodał: Dyrektor
.
17 ||
"Wspomnień czar" - Obóz Językowy w Myczkowcach…
Rozpoczął się rok szkolny, a my myślami wracamy do tego co miłe, zabawne,
beztroskie.
Z przyjemnością przypominamy sobie OBÓZ JĘZYKOWY, który odbył się w dniach
17 – 19.06.2017r.
Celem obozu było doskonalenie umiejętności językowych
przez zabawę.
Uczniowie wykonywali ciekawe zadania, brali udział w wielu konkurencjach.
Zwycięstwo odniosła grupa
„NIEBIESKA” w składzie: Jagoda Matuła, Patrycja Tokarska, Nikola
Malinowskai Joanna Piech.
Drugie miejsce zajęła grupa „CZERWONA” w składzie: Weronika Być, Karina Dymnicka, Paulina Jaklik, Gabriela Daszyk iMateusz Marynowski.
"Niebiescy" pokonali "Czerwonych" tylko jednym punktem!
!!! GRATULUJEMY OBU GRUPOM !!!
Największą atrakcją obozu był wypoczynek nad Jeziorem Solińskim: skoki na
linie, zjazd tyrolką, pływanie rowerkami wodnymi i pontonem.
Zachęcamy do obejrzenia zdjęć i filmiku zamieszczonego na naszym kanale
YouTube.
16 ||
"Bezpieczna droga do szkoły" - spotkanie z policjantkami…
19 września 2017 r. najmłodsi uczniowie naszej szkoły spotkali się z
policjantkami z Zespołu ds.Profilaktyki Społecznej,
Nieletnich i Patologii Komendy Powiatowej
Policji w Sanoku.
Panie zwróciły dzieciom uwagę na zachowanie bezpieczeństwa i ostrożności podczas
drogi do - i ze szkoły. Przypomniały
dzieciom najważniejsze zasady bezpiecznego poruszania się po drogach:
---
którą stroną jezdni poruszać się, kiedy nie
ma chodnika,
---
jak zachować się przed przejściem dla
pieszych,
---
w którym miejscu można bezpiecznie przejść na druga stronę jezdni.
Drugo i trzecioklasiści popisali się
wiedzą na temat zasad ruchu drogowego, a pierwszaki po skończonym
spotkaniu poszły wraz z policjantkami na spacer ulicami miasta.
Była to świetna okazja do przećwiczenia w
praktyce zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Na zakończenie spotkania każdy
pierwszoklasista otrzymał odblaskowy breloczek, który na pewno zamocuje do
swojego tornistra.
Niedziela 24.09.2017 ||
Dodała: Agnieszka
W.
.
15 ||
Konsultacje z nauczycielami i zajęcia pozalekcyjne w r. szk. 2017/2018…
14 ||
Ogólne warunki ubezpieczenia NNW w firmie INTERRISK…
Szanowni Rodzice!
W roku szkolnym 2017/2018 ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych
Wypadków wybrano wfirmie InterRisk -
przy sumie ubezpieczenia 15.000,00 zł.
Składka roczna wynosi 42
zł. plus 1,00 zł. (płatne za OC szatni, za utraconą odzież i obuwie),
czyli 43,00zł.
Szczegółowe
informacje udzielane są w Księgowości Szkoły.
Termin składki
upływa z dniem 10 października 2017 r.
Proponujemy zapoznać się zTABELĄ
NORM uszczerbku na zdrowiu...
Poniedziałek 18.09.2017 ||
Dodała: Maria P.
.
13 ||
NOWY harmonogram pracy PEDAGOGA i PSYCHOLOGA szkolnego…
Szanowni Rodzice!
Drodzy Uczniowie!
Informujemy,
o aktualnych godzinach pracy pedagoga i psychologa szkolnego.
Jeśli napotkacie na jakiekolwiek problemy, kłopoty,
nie jesteście wstanie poradzić sobie z napotkanymi trudnościami, dokuczają wam
koleżanki, koledzy - jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do
piątku.
Niedziela 17.09.2017 ||
Dodały: Elżbieta M. i Ewelina B.
.
13 ||
PIERWSZE spotkanie z RODZICAMI w roku szkolnym 2017/2018…
Szanowni Rodzice!
Zapraszamy
na pierwsze spotkanie w roku szkolnym 2017/2018, które odbędzie sięw dniu 13.09.2017 r. (środa) o godz. 1700
Sobota 9.09.2017 ||
Dodał: Dyrektor
.
12 || Zasady
korzystania ze STOŁÓWKI SZKOLNEJ…
Szanowni Rodzice, informujemy:
Cena zestawu obiadowego
(zupa + drugie danie + kompot): 5,70 zł.
Istnieje możliwość
wykupienia połowy zestawu w cenie:
I danie (
zupa): 2,00 zł.
II danie +
kompot: 4,50 zł.
pod warunkiem złożenia
PISEMNEJ DEKLARACJI u Pani w jadalni szkolnej.
Wpłata za obiady
dokonywana jest z góry w terminie do 10 dnia roboczego miesiąca
poprzedzającego okres korzystania z posiłków
na konto:
Szkoła Podstawowa nr 8 w Sanoku, 38-500 SANOK,
ul. Jana III Sobieskiego 5.
nr rachunku: 23 8642 0002 2001 0060
8987 0003
tytułem: wpłata za
obiady; klasa; imię i nazwisko ucznia; za miesiąc
1. Nieobecności dzieci na obiadach
można zgłaszać najpóźniej do godziny 8:00 (Wszystkie nieobecności
zgłoszone zzachowaniem powyższego terminu będzie
można odliczyć od wpłaty za kolejny miesiąc).
Nie będą odliczane
nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie.
2.
W przypadku rezygnacji z obiadów, fakt ten należy zgłosić pisemnie w
jadalni szkolnej minimum 3 dni wcześniej.
3. W przypadku braku pisemnej rezygnacji Rodzic/Opiekun zobowiązany
jest opłacić obiady na kolejny miesiąc.
4.
Brak wpłaty w wyznaczonym terminie może spowodować zawieszenie wydawania
posiłków.
5.
Aktualne informacje publikowane będą na stronie szkoły.
Zapraszamy do zapoznania się z
JADŁOSPISEM, który obowiązuje we wrześniu.
Prosimy również zwrócić szczególną uwagę na informacje dotyczące
ALERGENÓW zawartych w posiłkach.
11 ||
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018…
4 września 2017 roku odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego w
Szkole Podstawowej nr8 w Sanoku. W tym uroczystym
dniu po raz pierwszy, w związku z reformą oświaty, w murach naszej szkoły
powitaliśmy nowych uczniów klas I, II, III, IV i VII na dużej sali
gimnastycznej.
Po odśpiewaniu hymnu, jako pierwszy, głos zabrał pan Dyrektor Robert Zoszak,
który serdecznie przywita wszystkich nowych uczniów, ich rodziców,
nauczycieli, pracowników szkoły i Burmistrza Miasta Sanoka Pana Tadeusza Pióro.
Pan Dyrektor życzył wszystkim dużo sukcesów, pomyślności w nauce i by wmurach
nowej szkoły przyjemnie spędzili czas.
Następnie Pan Burmistrz Tadeusz Pióro zabierając głos, nawiązał do nowej
reformy oświaty, życzył wszystkim pracownikom szkoły iuczniom samych
pomyślności w nowym roku szkolnym.
Najmłodszych uczniów w imieniu młodzieży przywitały Karina Dymnicka oraz
Martyna Sękowska, które skierowały do nich ciepłe słowa, życząc wszystkim by
czuli się tu jak w swoim domu i rozwijali swoje pasje i zainteresowania oraz
odnaleźli się w nowym otoczeniu.
Po uroczystym rozpoczęciu uczniowie udali się do klas, by spotkać się ze
swoimi wychowawcami oraz otrzymali słodki poczęstunek.
Piątek 8.09.2017 ||
Dodała: Maria
T.
.
10 || XIII edycja
Olimpiady Matematycznej JUNIORÓW…
Zapraszamy uczniów klas VII i klas gimnazjalnych do udziału w XIII edycji
Olimpiady Matematycznej Juniorów (dawniej OMG - Olimpiada Matematyczna
Gimnazjalistów).
Zawody OMJ składają się kolejno z zawodów stopnia pierwszego, drugiego i
trzeciego. Zawody stopnia pierwszego mają charakter szkolny, drugiego –
wojewódzki, a trzeciego – ogólnopolski.
Zawody pierwszego stopnia OMJ składają się z dwóch niezależnych części.
1. Część testowa - w szkole dnia 28 września 2017 r. o godz. 9.00 przeprowadzony
będzie test pisemny. Uczniowie, którzy chcieliby wziąć udział w teście powinni
zgłosić się do nauczycieli matematyki.
2. Część korespondencyjna - rozwiązania zadań konkursowych (wszystkich lub
części z nich) należy przekazać nauczycielom matematyki do dnia 16 października
2017 r.
Regulamin, treści zadań części korespondencyjnej oraz ważne informacje dostępne
są na stronie www.omj.edu.pl oraz na dołączonym plakacie.
!!! SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU !!!
Piątek 8.09.2017 ||
Dodała: Anna S.
.
9 || NIEOBECNOŚĆ dziecka
na obiedzie…
Informujemy, że obiady za wrzesień płatne są z góry, a opłata wynosi 108,30 zł (5,70*19 dni).
W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie prosimy o zgłaszanie
tego faktu do godz.
8.00 pod numerem telefonu 134630538.
Odpisy będą rozliczane w następnym miesiącu rozliczeniowym.
!!! ŻYCZYMY WSZYSTKIM SMACZNEGO !!!
Środa 6.09.2017 ||
Dodała: Małgorzata
S.
.
8 || Konkursy
przedmiotowe organizowane przez Podkarpackiego Kuratora Oświaty…
W roku szkolnym 2017/2018 Podkarpacki Kurator Oświaty zaprasza uczniów
szkół podstawowych igimnazjów do wzięcia udziału w
następujących konkursach:
Szkoła Podstawowa
Historia, język angielski,
język niemiecki, język polski, matematyka, przyroda.
Gimnazja
Fizyka, geografia,
historia,
język angielski, język francuski, język hiszpański, język niemiecki, język ukraiński,
matematyka, biologia, chemia, informatyka
.
Szczegółowe
wymagania konkursowe
dostępne są na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Rzeszowie, pod
adresem:
www.ko.rzeszow.pl
!!! ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TYMI INFORMACJAMI !!!
Poniedziałek 4.09.2017 ||
Dodała: Jadwiga D.
.
7 || Zmiana adresu
e-dziennika…
Szanowni Nauczyciele!
Drodzy Rodzice!
Kochani Uczniowie!
Informujemy, że od dnia 1.09.2017 nastąpiła zmiana adresu
dziennika elektronicznego
W najbliższych dniach ukaże się aktualny plan zajęć edukacyjnych.
Jan Mazur i Wacław Bojarski
administratorzy e-dziennika
SP nr 8 w Sanoku
Piątek 1.09.2017 ||
Dodali: Jan M. i Wacław B.
.
6 ||
Świetlica Szkolna ZAPRASZA…
Szanowni Rodzice!
Drodzy Uczniowie!
Informujemy, że 4 września 2017 r.
Świetlica Szkolna jest NIECZYNNA i nie są wydawane obiady.
Świetlica rozpoczyna pracę we wtorek - 5
września 2017 r., o godz. 6.30 i trwać będzie do 16.30
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
Czwartek 31.09.2017 ||
Dodała: Małgorzata S.
.
5 ||
Rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018…
Szanowni Rodzice!
Drodzy Uczniowie!
Uroczysta msza św. na rozpoczęcie nowego roku szkolnego
odbędzie się w kościele pw. Przemienienia
Pańskiego
w dniu 4 września 2017r.
- o godz. 8.00 – dla uczniów klas gimnazjalnych
Po zakończeniu mszy św. uczniowie klas
gimnazjalnych spotykają się z wychowawcami w wyznaczonych salach.
Harmonogram sal dla uczniów klas
gimnazjalnych:
2a – s. 7
2b – s. 9
2c – s. 6
2d – s. 17
3a - s. 8
3b – s. 2
3c – s. 3
- o godz. 9.00 – dla uczniów klas I, II, III, IV i VII szkoły podstawowej
Uczniów klas I, II, III, IV i VII szkoły podstawowej i ich rodziców zapraszamy na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018, o godz. 10.15 w dużej sali gimnastycznej.
!!! OBOWIĄZUJE STRÓJ GALOWY !!!
Środa 30.09.2017 ||
Dodał: Dyrektor
.
4 || Wsparcie
stypendialne uczniów szkół gimnazjalnych w ramach projektu Urzędu
Marszałkowskiego…
Szanowni Państwo,
Zarząd
Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie w dniu 8 sierpnia 2017 r. przyjął
Uchwałę Nr328/7049/17 zmieniającą uchwałę w sprawie
ogłoszenia naboru wniosków o przyznanie stypendium dla uczniów szkół
gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w ramach projektu: "Wsparcie stypendialne
uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie ogólne
– rok szkolny 2017/2018" i ogłosił uzupełniający nabór wniosków o przyznanie
stypendium dla:
uczniów/uczennic klas pierwszych, drugich i trzecich liceów ogólnokształcących
oraz
uczniów/uczennic klas drugich itrzecich gimnazjów w roku
szkolnym 2017/2018, który
będzie prowadzony w terminie:
od 11 do 25
września 2017 r.
Projekt jest
skierowany do uczniów uzdolnionych w zakresie przedmiotów przyrodniczych,
informatycznych, języków obcych lub matematyki, kształcących się w szkołach
gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie ogólne,
z wyłączeniem szkół zawodowych.
Szczegółowe
warunki udziału w projekcie określone zostały w Regulaminie przyznawania
stypendiów w ramach w/w projektu. Regulamin wraz z pozostałą dokumentacją
dostępny jest do pobrania ze strony internetowej www.podkarpackie.edu.pl zakładka
DOKUMENTY DO POBRANIA. Wnioski o przyznanie stypendium można wypełniać w tzw.
generatorze wniosków dostępnym również na tej stronie.
Zachęcamy
Państwa do zapoznania się z dokumentacją projektu i składania wniosków o
przyznanie stypendium dla uczniów zdolnych spełniających kryteria
określone w Regulaminie przyznawania stypendiów.
Wszelkie
informacje dotyczące projektu można uzyskać w Urzędzie Marszałkowskim
Województwa Podkarpackiego wRzeszowie, pod nr tel.
(17) 747 59 42, (17)
747 59 41, (17) 747 59 43
lub drogą mailową na adres:
dek@podkarpackie.pl (w tytule
wiadomości proszę podać: stypendia unijne – ogólne).
z
poważaniem
Małgorzata Franczyk
Oddział
nauki i projektów unijnych
Departament Edukacji Nauki i Sportu
Urzędu
Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego
al.
Lisa-Kuli 13, 35-025 Rzeszów
tel.: 17
747 59 42
Środa 23.08.2017 ||
Dodała: Małgorzata G.
.
3 ||
Spotkanie informacyjne dla klas I, II i III Szkoły Podstawowej nr 8 w
Sanoku…
Szanowni Rodzice!
uczniów klas I, II, III Szkoły Podstawowej Nr 8 w Sanoku
ZAPRASZAMY NA SPOTKANIE INFORMACYJNE
dotyczące organizacji roku szkolnego 2017/2018
oraz funkcjonowania stołówki szkolnej
w dniu 30 sierpnia 2017 r., o godz. 17.00
Ze względu na organizację roku szkolnego 2017/2018
następuje ZMIANA TERMINU spotkania z rodzicami.
Odbędzie się ono we wtorek, 29 sierpnia 2017 R., o godz. 17.00
Piątek 18.08.2017 ||
Dodał: Dyrektor
.
2 || Podręczniki i
ćwiczenia z RELIGII nie są objęte DOTACJĄ MEN…
Drodzy Uczniowie!
Szanowni Rodzice!
Informujemy, że podręczniki i
ćwiczenia z RELIGII nie są objęte DOTACJĄ MEN.
PODRĘCZNIKI I ĆWICZENIA OBOWIĄZUJĄCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W SANOKU
KLASA I
JESTEŚMY RODZINĄ PANA JEZUSA
red. ks. Piotr Goliszek
KLASA II
KOCHAMY PANA JEZUSA
red. ks. Piotr Goliszek
KLASA III
PRZYJMUJEMY PANA JEZUSA
red. ks. Piotr Goliszek
KLASA IV
JESTEM CHRZEŚCIJANINEM
(podręcznik i karty pracy)
red. ks. WALDEMAR JANIGA
WYDAWNICTWO: GAUDIUM
KLASA VII
SPOTYKAMY TWOJE SŁOWO
(podręcznik i karty pracy)
red. ks.
PAWEŁ MĄKOSA
WYDAWNICTWO: GAUDIUM
PODRĘCZNIKI I ĆWICZENIA OBOWIĄZUJĄCE W GIMNAZJUM NR 2 W SANOKU
KLASA II
Z TOBĄ IDĘ PRZEZ ŻYCIE
(podręcznik i zeszyt ćwiczeń)
red. ks.
PAWEŁ MĄKOSA
WYDAWNICTWO: GAUDIUM
KLASA III
ŻYJĘ TWOJĄ MIŁOŚCIĄ
(podręcznik i zeszyt ćwiczeń)
red. ks.
PAWEŁ MĄKOSA
WYDAWNICTWO: GAUDIUM
Wtorek 8.08.2017 ||
Dodała: Marta Ł.
.
1 || Stypendium szkolne…
Wnioski na stypendium
szkolne można
pobierać od 29.08 do 15.09.2017 r. w Biurze Stypendialnym lub wsekretariacie
szkoły. Wniosek jest
dostępny także na stronie internetowej
Urzędu
Miasta Sanoka oraz wBiuletynie Informacji Publicznej
Wypełnione
czytelnie i prawidłowo wnioski wraz z załącznikami należy składać w
Biurze Stypendialnym mieszczącym się w Sanoku, ul. Rynek 16 - I piętro -
w terminie od 1.09 – 15.09.2017
r. w godzinach: 800 – 1200.
UWAGA
Stypendium dotyczy uczniów zamieszkałych na terenie miasta Sanoka,
których dochód na osobę w rodzinie wynosi 514,00 zł.