od 1 września 2017 roku Szkoła Podstawowa nr 8 w Sanoku --- ZAPRASZAMY  
׀  dokumenty  ׀  e-dziennik  ׀  plan lekcji  ׀  nasze innowacje  ׀  programy i wymagania edukacyjne  ׀  ważne druki  ׀  konsultacje nauczycieli  ׀  kontakt  ׀

  - AKTUALNOŚCI

  DLA UCZNIÓW

  - UCZNIOWIE

  - SAMORZĄD

  - KONKURSY

  - LAUREACI

  - SUKCESY UCZNIÓW

  - GALERIA G2

  - ZAJĘCIA POZALEKCYJNE

  - PROJEKTY EDUKACYJNE

  DLA RODZICÓW

  - ZAPISY DO SZKOŁY

  - RADA RODZICÓW

  - E-DZIENNIK   

  - KONSULTACJE
                  NAUCZYCIELI   

  - PLAN LEKCJI   

  - KONTAKT   

  O NAS

  - HISTORIA SZKOŁY

  - DYREKCJA

  - GRONO PEDAGOGICZNE

  - PEDAGOG i PSYCHOLOG

  - BIBLIOTEKA

  - KRONIKA WYDARZEŃ

  - KANAŁ-YOUTUBE

  - O NAS W MEDIACH

  - HISTORIA WWW

  - DYŻURY NAUCZYCIELI

  EDUKACJA

  - JĘZYK POLSKI

  - HISTORIA

  - JĘZYKI OBCE

  - MATEMATYKA 

  - INFORMATYKA
      - Dzień Otwarty
      - Regulamin pracowni
      - Galeria MISTRZÓW
      - Liga Mistrzów
                      Informatyki

           -- klasyfikacja
           -- Liga MWI
           -- Liga MSP
           -- Liga MGS
      - ZoomArt - konkurs
           -- fotograf ROKU
           -- wyniki 2015
           -- wyniki 2014
           -- wyniki 2013
           -- wyniki 2011
           -- wyniki 2010
           -- wyniki 2009
      - Reporter
      - Konkursy i Olimpiady
      - Ćwiczenia
      - Technika
           -- konkurs BRD
      - Archiwum


  - SPORT

  NASZE DZIAŁANIA

  - PROGRAMY I PROJEKTY

  - WOLONTARIAT

  - EKOLOGIA

  - PCK

  - CYFROWOBEZPIECZNI

  - OTRZĘSINY

  - POKAZ TALENTÓW

  - KLUB MIŁOŚNIKÓW
                       FILMOWYCH

  - GAZETKA ZOŚKA

  - WYCIECZKI





 
Movie1



REGULAMIN KONKURSU

 1. Postanowienia ogólne.

     - Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży z naszego gimnazjum (I kategoria).

     - Organizatorzy konkursu chcą promować fotografię jako dziedzinę sztuki.

 

 2. Pomysłodawcy.

      - Pomysłodawcami konkursu są: Adrianna Ryś z klasy 3a i Bartek Tutak z klasy 3d (absolwenci naszego
      gimnazjum z rocznika 2007 - 2010)

 

 3. Organizator.

      - Organizatorem konkursu jest Gimnazjum nr 2 im. Królowej Zofii w Sanoku

      - Koordynatorem konkursu w tym roku jest Daria Gonet kl. 3b (pod opieką nauczycieli:
        Wacław Bojarskiego i Janusz Piotrowskiego).

 

 

 4. Tematyka prac.

Uczestnik wysyła samodzielnie wykonane fotografie w 2  turach.

 

I TURA

II TURA

Architektura Makro - tworzywa sztuczne
Portret Ruch - człowiek

Krajobraz zimowy

Krajobraz wiosenny

zwierzę

Roślina
Miasto Ulica

Freestyle*

Freestyle*

 

 5. Terminy nadsyłania fotografii.

       I tura – 31 stycznia  2015r.

     II tura – 9 maja  2015r.

 

 6. Zgłoszenie.

      - Zgłoszenie do konkursu następuje poprzez wysłanie pierwszej tury zdjęć.

      - Uczestnik zgłaszając się do konkursu zgadza się na przetwarzanie i publikowanie jego danych osobowych
        jak również umieszczanie jego prac na stronie internetowej, (wystawie).

 

 7. Parametry prac konkursowych.

      - zdjęcia mają być zapisane w formacie jpg,

      - rozdzielczość zdjęć w aparatach standardowych minimum 1024 na 768 pikseli,
        zaś w aparatach panoramicznych, minimum 1280 na 720 pikseli

      - pojemność zdjęć nieograniczona.

 

8. Wysyłanie prac.

     - Wykonane prace należy przesłać pocztą elektroniczną na adres zoomart2014@onet.pl,

        uwzględniając następujące dane:

        -- temat maila: ZoomArt - konkurs fotograficzny,
        -- treść maila: krótkie opisy miejsc, okoliczności w jakich zostały wykonane oraz co przedstawiają zdjęcia
           (do każdego opisu zdjęcia powinna być dołączona nazwa: tura-tematyka-tytuł, np. TURA1-makro -

           martwanatura.jpg), imię i nazwisko i klasa.

        -- załącznik maila: pliki w formacie jpg o nazwach – tura-tematyka-tytuł, np TURA1-matwanatura.jpg

 

9. Jury.

     - W jury obradować będą specjaliści w składzie:

     - Dorota Bodnar – Foto - Dorota - www.foto-dorota.pl

     - Piotr Kobiałka – FOTO - VIDEO - www.fotovideo.sanok.pl

     - Fotografie będą odpowiednio zakodowane, aby prace były rzetelnie oceniane.

     - Po każdej turze fotografie ukażą się na stronie internetowej g2.sanok.pl wraz z wynikami tejże tury.
       Dzięki temu uczestnicy będą mieli podgląd do wyników, porównania prac i poprawienia pozycji z poprzednich  
       tur.

 

10. Rozdanie nagród.

      - Ogłoszenie łącznych wyników (z 2 tur) i rozdanie nagród na zakończeniu roku szkolnego.

       - Zwycięzca konkursu otrzyma z rąk kapituły certyfikat potwierdzający

       - uzyskanie zaszczytnego tytułu FOTOGRAFA ROKU Gimnazjum nr 2 im. Królowej

       - Zofii w Sanoku oraz rzeczowe nagrody. Pozostali laureaci otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy.

 

11. Informacje dodatkowe.

      - Prace nie mogą podlegać obróbce w programach graficznych.

       - Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu oraz wszelkich jego interpretacji.

 

 
G2 to już historia od:
Sanockie szkoły
Szkoła Podstawowa nr 1
Szkoła Podstawowa nr 2
Szkoła Podstawowa nr 3
Szkoła Podstawowa nr 4
Szkoła Podstawowa nr 6
Gimnazjum nr 1
Gimnazjum nr 3
Gimnazjum nr 4
I Liceum Ogólnokszałcące
II Liceum Ogólnokszałcące
Zespół Szkół nr 1
Zespół Szkół nr 2
Zespół Szkół nr 3
Zespół Szkół nr 5


 

wszelkie prawa zastrzeżone © waja