1. Postanowienia ogólne.
- Konkurs
przeznaczony jest dla młodzieży z naszego gimnazjum (I kategoria).
-
Organizatorzy konkursu chcą promować fotografię jako dziedzinę sztuki.
2. Pomysłodawcy.
-
Pomysłodawcami konkursu są: Adrianna Ryś z klasy 3a i Bartek
Tutak z klasy 3d (absolwenci naszego
gimnazjum z rocznika 2007 - 2010)
3. Organizator.
-
Organizatorem konkursu jest Gimnazjum nr 2 im. Królowej Zofii w Sanoku
-
Koordynatorem konkursu w tym roku jest Daria Gonet kl. 3b
(pod opieką nauczycieli:
Wacław Bojarskiego i Janusz
Piotrowskiego).
4. Tematyka prac.
Uczestnik wysyła samodzielnie
wykonane fotografie w 2 turach.
I TURA |
II TURA |
Architektura |
Makro - tworzywa sztuczne |
Portret |
Ruch - człowiek |
Krajobraz zimowy |
Krajobraz wiosenny |
zwierzę |
Roślina |
Miasto |
Ulica |
Freestyle* |
Freestyle* |
5. Terminy nadsyłania fotografii.
I
tura – 31 stycznia 2015r.
II
tura – 9 maja 2015r.
6. Zgłoszenie.
-
Zgłoszenie do konkursu następuje poprzez wysłanie pierwszej tury zdjęć.
-
Uczestnik zgłaszając się do konkursu zgadza się na przetwarzanie i
publikowanie jego danych osobowych
jak również umieszczanie jego prac na
stronie internetowej, (wystawie).
7. Parametry prac konkursowych.
-
zdjęcia mają być zapisane w formacie jpg,
-
rozdzielczość zdjęć w aparatach standardowych minimum 1024 na 768 pikseli,
zaś w aparatach panoramicznych,
minimum 1280 na 720 pikseli
-
pojemność zdjęć nieograniczona.
8. Wysyłanie prac.
-
Wykonane prace należy przesłać pocztą elektroniczną na adres
zoomart2014@onet.pl,
uwzględniając następujące dane:
-- temat maila: ZoomArt - konkurs fotograficzny,
-- treść maila: krótkie opisy miejsc,
okoliczności w jakich zostały wykonane oraz co przedstawiają zdjęcia
(do każdego opisu
zdjęcia powinna być dołączona nazwa: tura-tematyka-tytuł, np. TURA1-makro
-
martwanatura.jpg), imię i nazwisko i klasa.
-- załącznik maila: pliki w formacie jpg o nazwach – tura-tematyka-tytuł,
np TURA1-matwanatura.jpg
9. Jury.
- W jury
obradować będą specjaliści w składzie:
- Dorota
Bodnar – Foto - Dorota - www.foto-dorota.pl
- Piotr
Kobiałka – FOTO - VIDEO - www.fotovideo.sanok.pl
-
Fotografie będą odpowiednio zakodowane, aby prace były rzetelnie oceniane.
- Po
każdej turze fotografie ukażą się na stronie internetowej g2.sanok.pl wraz
z wynikami tejże tury.
Dzięki temu uczestnicy będą mieli podgląd
do wyników, porównania prac i poprawienia pozycji z poprzednich
tur.
10. Rozdanie nagród.
-
Ogłoszenie łącznych wyników
(z 2 tur) i rozdanie nagród na zakończeniu roku szkolnego.
- Zwycięzca konkursu otrzyma z rąk kapituły certyfikat potwierdzający
- uzyskanie zaszczytnego tytułu FOTOGRAFA ROKU Gimnazjum nr 2 im. Królowej
- Zofii w Sanoku oraz rzeczowe nagrody. Pozostali laureaci otrzymają
nagrody rzeczowe i dyplomy.
11. Informacje dodatkowe.
-
Prace nie mogą podlegać
obróbce w programach graficznych.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu oraz wszelkich jego
interpretacji.
|