Dzień trzeci

Ostatni dzień naszej wycieczki zaczął się podobnie jak poprzedni. Śniadanie również mieliśmy o godzinie 7.30, jednak musieliśmy już do tego czasu spakować się i posprzątać po sobie.
Pierwszym miejscem, które zobaczyliśmy tego dnia było Lotnisko Okęcie. Było to ciekawe miejsce. Udaliśmy się na taras widokowy skąd oglądaliśmy przyloty i odloty samolotów. Przeszliśmy także przez terminal odlotów.
Ostatnim budynkiem, który zwiedzaliśmy w Warszawie był Pałac Kultury i Nauki. Jest to budynek o największej powierzchni w Polsce. Wyjechaliśmy windą na 30 piętro, w międzyczasie oglądając jeszcze wystawę dotyczącą czasu. Widok z tarasu widokowego na Warszawę, był dość imponujący. Zwiedziliśmy również Muzeum Techniki, które znajduje się w Pałacu Kultury.
Po zwiedzeniu tego obiektu mieliśmy jeszcze trochę czasu wolnego w Śródmieście. Później już wyruszyliśmy w stronę Sanoka... Zatrzymaliśmy się jeszcze na 30 minut w centrum handlowym „Janki”, by coś zjeść. Około 17 wyjechaliśmy stamtąd. W czasie drogi powrotnej mieliśmy jeszcze 2 postoje, a o godzinie 00.30 byliśmy już w Sanoku...