DZIEŃ 3
Poniedziałek (10 marca 2008 roku)

O godzinie 730 zebraliśmy się na śniadaniu i przygotowywaliśmy lunch pakiety na drogę. O 800 wyjechaliśmy z ośrodka w stronę Londynu.
Pogoda dopisywała i niespodziewanie widzieliśmy zmianę warty. Gdy szliśmy w stronę London Eye zachmurzyło się i zaczął padać deszcz. Pełny obrót trwał około 45 minut, a po tym czasie wstąpiliśmy do McDonaldu. Weszliśmy do kapsuły i zrobiliśmy dużo zdjęć panoramy miasta.
Zwiedziliśmy Buckingham Palace (z zewnątrz), Big Ben i Houses of Parlament (z zewnątrz), Westminster Abeby (z zewnątrz), Trafalgar Square, spacerowaliśmy po St James’s Park oraz oglądaliśmy obrazy w National Galery.
Idąc w stronę znanego skrzyżowania w Londynie gdzie znajduje się Soho i China Town pogoda polepszyła się i spokojnie zwiedzaliśmy miejsce. Kiedy wracaliśmy do autokaru znowu zerwał się wiatr i deszcz ale jakoś doszliśmy do parkingu. Zrobiło się ciemno i na ulicy zaświeciły się wszystkie lampy. London Eye wyglądało przepięknie wśród pobłyskującej rzeki. Wsiedliśmy do autobusu i odjechaliśmy z Londynu.
Bardzo chcieliśmy zostać, lecz byliśmy zmęczeni i trochę mokrzy. Około godziny 2015 dotarliśmy do ośrodka i zjedliśmy obiado-kolację. Po posiłku zebraliśmy się na stołówce i rozpoczęły się krótkie lekcje, na których wypełnialiśmy zeszyty edukacyjne. Dowiedzieliśmy się, co będziemy zwiedzać w kolejnych dniach wycieczki i zadowoleni wróciliśmy do pokoi. Jeszcze chwilę hałasowaliśmy, ale później w pomieszczeniach zgasły światła i ucichły głosy.